söndag 13 januari 2013

Vänner



Ett annat av mina löften till mig själv för 2013 är att träffa mina vänner oftare. Med en full almanacka så har det inte varit så lätt att hitta tider för att träffa mina vänner så tyvärr så är det många som jag inte träffat så ofta som jag velat. Men nu ska jag prioritera om.

Så bra det blev då Anette bjöd in till en kväll på lokal i Väsby. Det blev en jättetrevlig kväll. Otvunget med trevliga samtal även en del allvar men mycket skratt fanns det också plats för. Det är så en bra kväll ska vara. Träffas och prata om allt och massor av skratt. Sen skadar det inte att maten dessutom var god och vinet fanns inget att klaga på heller.

Jag är så tacksam för att jag har fått många nya vänner så här i "vuxen ålder". Det är inte alltid så lätt att få riktigt goda vänner när man passerat ungdomen. Vänner som man känner att man kan dela glädje med men också sorg och smärta med. Som tar en för vad man är och man vet att man kan ringa till i alla lägen och få stöd och hjälp om man behöver det eller bara dela med sig av roliga saker som händer i livet. Sådant är guld värt.

Jag är så tacksam över de vänner jag har, nya som gamla, och hädanefter ska de få mer plats i mitt liv. Så tack Anette, Åsa, Anki, Lena, Eva och Anneli för en härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar