tisdag 22 januari 2013

Tillbaka till livet

Så var jag tillbaka till livet, åtminstone nästan. Små sviter kvar men det ska väl gå över. Nu gäller det bara att hoppas att det inte blir några fler anfall, någonsin mer i livet. Det här var det värsta jag varit med om. Ska röntgas så småningom och då kommer sanningen fram om det finns fler stenar som vill ut och hur stora de är i så fall. Den dagen det problemet.

Nu får jag vara duktig på att sköta om mig så att jag inte blir sjuk igen. Har många roligheter framför mig de närmaste två månaderna så det gäller att hålla mig frisk och kry. Det är bröllopsfest i Västerås, Jokkmokks marknad, trolig resa till Riga, eventuell kryssning till Åland och resa till Dublin. Sen får jag hålla mig hemma ett tag. Så ni förstår att nu gäller det att bli piggelin fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar