onsdag 16 januari 2013

Att skapa en samling

Chair small brass blue
Bild från Edblad

Jag har helt plötsligt blivit intresserad av små stolar. Tycker att dom är söta och det finns i många modeller. Eftersom min syster har några samlingar har jag avvärjt mig från att börja samla på något men av någon outgrundlig anledning har det blivit en samling ugglor och japanska dockor. Det var inte meningen. Men nu blir jag sugen på att samla på stolar. Inte för att jag vill ha många, men några olika vore lite roligt att ha. Tar inte så stor plats heller.

Idag ångrar jag att jag inte köpte någon när vi passerade Köpenhamn på väg till Portugal. Får väl skylla på febern och mitt allmäntillstånd. På en av butikerna på flygplatsen så fanns det flera fina.

Blir bildbevis när jag har införskaffat den första.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar