onsdag 27 mars 2013

Påskhälsning

 
Med en bild på snödroppar fotade på Irland (här blir det bara snödrivor) så vill jag önska er alla en Glad Påsk. Jag hoppas att alla får en skön påsk och att solen vill skina på oss alla.
 
För mig blir det inga stora påskmiddagar utan ett lugnt hemmaliv. Eller lugnt och lugnt, ska måla och röja så just nu är mitt hem som det värsta slagfält med prylar överallt. Men det blir bättre, hoppas jag. Sonen och jag ska äta lamm någon dag, det är så långt det sträcker sig med påskmat.
 
Lite träning har jag också tänkt att hinna med, zumba på långfredagen och så ska det vara ett danspass på söndag på Friskis som är lockande.
 
Upptäckte att jag snart har haft 1 000 besök på min blogg och det känns fantastiskt. Helt otroligt att ni är intresserade av att läsa det jag skriver. Bloggen är helt klart under utveckling och jag tittar mycket på andra bloggar för att få inspiration om upplägg och vad som verkar vara intressant att läsa om. Ni får fortsätta att hänga med så får vi se vad som händer.
 
Glad Påsk alla mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar